۱۳۹۲ شهریور ۲۶, سه‌شنبه

کشف جدید و بادبادک‌باز خالدحسینی

تبریک! 

دوست جدیدمون احسان یه سری کتاب جدید فرستاد که پست قبلی هم جزوش بود، کتاب کوندرا. حتما خیلی‌هاتون با نرم‌افزار کالیبره آشنا هستین! برای تبدیبل و این چیزا!


احسان چند تا کتاب با پسوند ای‌پاب هم برام فرستاد. کیندل اینو نمی‌خونه. حالا چی کار باید کرد:


۱. یادم نمی‌یاد پستی در مورد کانورتور آمازون گذاشته باشم یا نه. برای این کار شما اگر می‌خواین کتابی رو به کیندل بفرستین، یه ایمیل به اکانت آموزنتون می‌فرستین و کتاب رو اتچ می‌کنین، بعدش کیندل از طریق وایرلس کتاب رو دریافت می‌کنه. اگر بخواین کتاب رو تبدیل کنین توی سابجکت می‌نویسین کانورت!

اینا همش در مورد متن‌های انگلیسی معنی می‌داد!

حالا کشف:

۲. کتاب ای‌پاب رو با کالیبره به پسوند TXT تبدیل کردم، بعدش با روش بالا فرستادم به کیندلم! الان اولین کتاب فارسی‌ای که می‌شه فونتشو بزرگ کوچیک کرد رو کیندلم دارم!



حالا اگه گیج‌کننده‌است خبر بدین کمک می‌کنم!

اینم کتاب با پسوند TXT، یادتون نره باید با روش ایمیلی به کیندلتون بفرستین وگرنه کار نمی‌کنه!


۷ نظر:

  1. man ba in ravesh ketab ro email kardam vali horoof beham, rikhte shod. lotfan rahnamyim konid. mamnoonam

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نمی‌دونم چی بگم. مدل کیندلت چیه؟
      می‌تونم برات فایل تبدیل شده رو بفرستم که امتحان کنی.

      حذف
  2. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  3. سلام ممنون از این بلاگ
    اگه ممکنه این کتاب رو به ایمیل من بفرستین چون ظاهرا از بلاگ پاک شده و نمیشه داونلود کرد
    ایمیل من اینه
    fesharaki@tkj.ae

    پاسخحذف
  4. یه سوال! اکانت کیندل چطوریه؟ من توی KDP یه اکانت ساختم، که با حساب جیمیلمه. خوب الان به چه ادرسی فایل رو ایمیل کنم؟

    پاسخحذف
  5. لینک دانلود کار نمی‌کنه که می‌گه منقضی شده یا حذف شده.

    پاسخحذف